Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
Ważne telefony
Obsługa klienta
32 303 0 303

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

(pn-pt: 7-18)
Awarie
991
(czynny 24/7)
 
Twój Punkt Obsługi:
Katowice, Widok zmień
Widok 19
40-118 Katowice
Informacje dla regionu:
zmień
Górny Śląsk
Drukuj
A A A
 
 
 

Telerachunek / eOdczyt

Propozycja dla każdego, kto:

  • Chce kontrolować rachunki i płacić tyle, ile zużywa
  • Wynajmuje komuś mieszkanie i chce ułatwić rozliczenia między stronami

W ofercie:

  • ​Prosty odczyt przez telefon (32 303 0 606*) lub Internet (w eBOKu)
  • Wygodne rozliczenia dopasowane do potrzeb (co 1 lub 2 miesiące)

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

Telerachunek / eOdczyt

Do wyboru Dla Produktów Sposób podawania
odczytu
Koszt opcji
Telerachunek Prąd z Elektrykiem 24H w wersji z fakturą papierową Internet lub telefon 7,38 zł/rozliczenie
eOdczyt Prąd z Elektrykiem 24H w wersji z efakturą, Produkt Ekologiczny Internet
6,15 zł/rozliczenie


Ceny i stawki zawierają podatek od towarów i usług (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jak to działa:

  • Odczytujesz stan licznika
  • Odczyt podajesz przez telefon 32 303 0 606* (Telerachunek) lub Internet za pomocą formularza w eBOKu
  • Otrzymujesz rachunek za zużycie w okresie, którego dotyczył odczyt (co 1 lub 2 miesiące)
  • Raz w roku nasz pracownik dokonuje dodatkowego odczytu licznika

* Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora