Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Region:Górny Śląsk|zmień

W moim mieszkaniu jest licznik 

Świetnie, w takim razie pierwsze kroki już za Tobą. Co teraz? Razem z poprzednim właścicielem, czyli osobą, która miała podpisaną
z nami umowę, wypełnij "Protokół zdawczo-odbiorczy". Jest on niezbędny do przepisania licznika na Ciebie.

Co zrobić z protokołem zdawczo-odbiorczym i jak go wypełnić?

 
  • Wypełnij
    i podpisz protokół

 

Pierwszą stronę protokołu uzupełnia poprzedni najemca. W części „Dyspozycja polecenia wypłaty” określa, co chce zrobić z ewentualną nadpłatą. Nadpłata może być zwrócona na jego konto lub przekazana na poczet przyszłych rachunków za prąd.

Wypełnij drugą i trzecią stronę dokumentu.

Podaj dokładny odczyt licznika w momencie przejęcia mieszkania lub domu, dzięki temu rozliczymy się za energię z poprzednim właścicielem.

Pamiętaj, że protokół zdawczo-odbiorczy musi być podpisany zarówno przez Ciebie, jak i osobę, która miała dotychczas zawartą z nami umowę.

Jeżeli w Twoim imieniu wypełnia go inna osoba, przekaż jej swoje pisemne pełnomocnictwo.

 

 
  • To Ci się przyda

W protokole wskazujesz grupę taryfową oraz interesujący Cię produkt.

Dowiedz się, co to jest grupa taryfowa.


Nie wiesz, którą ofertę wybrać? Sprawdź nasze propozycje i zdecyduj się na produkt dopasowany do Twoich potrzeb.  

Poznaj ofertę.


W protokole podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. Nie umiesz jej oszacować? Skorzystaj z kalkulatora energii elektrycznej, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.

 
To Ci się przyda

  • Wyślij do nas dokumenty
 

Masz wypełniony protokół lub wniosek i sprawdziłeś poprawność danych?
Do załatwienia wszelkich formalności wystarczy, że dostarczysz odpowiednie dokumenty – dzięki  nim wcześniejsza umowa na dostawę energii zostanie rozwiązana, a Ty zawrzesz nową.

Został już ostatni krok – wyślij do nas dokumenty w jeden z poniższych sposobów:

 
Ikona email


Emailem, jako skan:
tok.indywidualni@tauron-pe.pl

Ikona poczta


Pocztą na adres:
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice​

Wyślij do nas dokumenty
 

 

  • Wypełnij
    i podpisz protokół

 

Pierwszą stronę protokołu uzupełnia poprzedni najemca. W części „Dyspozycja polecenia wypłaty” określa, co chce zrobić z ewentualną nadpłatą. Nadpłata może być zwrócona na jego konto lub przekazana na poczet przyszłych rachunków za prąd.

Wypełnij drugą i trzecią stronę dokumentu.

Podaj dokładny odczyt licznika w momencie przejęcia mieszkania lub domu, dzięki temu rozliczymy się za energię z poprzednim właścicielem.

Pamiętaj, że protokół zdawczo-odbiorczy musi być podpisany zarówno przez Ciebie, jak i osobę, która miała dotychczas zawartą z nami umowę.

Jeżeli w Twoim imieniu wypełnia go inna osoba, przekaż jej swoje pisemne pełnomocnictwo.

 

 
  • To Ci się przyda

W protokole wskazujesz grupę taryfową oraz interesujący Cię produkt.

Dowiedz się, co to jest grupa taryfowa.


Nie wiesz, którą ofertę wybrać? Sprawdź nasze propozycje i zdecyduj się na produkt dopasowany do Twoich potrzeb.  

Poznaj ofertę.


W protokole podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. Nie umiesz jej oszacować? Skorzystaj z kalkulatora energii elektrycznej, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.

 
To Ci się przyda

  • Wyślij do nas dokumenty
 

Masz wypełniony protokół lub wniosek i sprawdziłeś poprawność danych?
Do załatwienia wszelkich formalności wystarczy, że dostarczysz odpowiednie dokumenty - dzięki  nim wcześniejsza umowa na dostawę energii zostanie rozwiązana, a Ty zawrzesz nową.

Został już ostatni krok - wyślij do nas dokumenty w jeden z poniższych sposobów:

Ikona email


Emailem, jako skan:
indywidualni@tauron-pe.pl

Ikona poczta


Pocztą na adres:
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice​

Wyślij do nas dokumenty
 

 

Co zrobić, jeśli poprzedni właściciel (najemca) mieszkania zmarł lub nie ma z nim kontaktu?

PobierzWniosek o zawarcie umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej. Wydrukuj go i wypełnij.
We wniosku wskaż produkt, odpowiadający Twoim potrzebom oraz zaznacz jaki tytuł prawny posiadasz do lokalu (np. prawa własności, umowa najmu).

Jeżeli poprzedni właściciel nie żyje, dostarcz do nas kopię aktu zgonu albo oświadczenie potwierdzające ten fakt.

 

Co dalej?

 

  • Na adres korespondencyjny, który wskazałeś w protokole lub wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów, są dla Ciebie – zachowaj je.
  • W międzyczasie monter sprawdzi działanie licznika. Na wskazany w dokumencie numer, zadzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić termin wizyty.
Zaloguj się do eBOK Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie
  • Wypełnij
    i podpisz protokół

 

Pierwszą stronę protokołu uzupełnia poprzedni najemca. W części „Dyspozycja polecenia wypłaty” określa, co chce zrobić z ewentualną nadpłatą. Nadpłata może być zwrócona na jego konto lub przekazana na poczet przyszłych rachunków za prąd.

Wypełnij drugą i trzecią stronę dokumentu.

Podaj dokładny odczyt licznika w momencie przejęcia mieszkania lub domu, dzięki temu rozliczymy się za energię z poprzednim właścicielem.

Pamiętaj, że protokół zdawczo-odbiorczy musi być podpisany zarówno przez Ciebie, jak i osobę, która miała dotychczas zawartą z nami umowę.

Jeżeli w Twoim imieniu wypełnia go inna osoba, przekaż jej swoje pisemne pełnomocnictwo.

 

 
  • To Ci się przyda

W protokole wskazujesz grupę taryfową oraz interesujący Cię produkt.

Dowiedz się, co to jest grupa taryfowa.


Nie wiesz, którą ofertę wybrać? Sprawdź nasze propozycje i zdecyduj się na produkt dopasowany do Twoich potrzeb.  

Poznaj ofertę.


W protokole podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. Nie umiesz jej oszacować? Skorzystaj z kalkulatora energii elektrycznej, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.

 
To Ci się przyda

  • Wyślij do nas dokumenty
 

Masz wypełniony protokół lub wniosek i sprawdziłeś poprawność danych?
Do załatwienia wszelkich formalności wystarczy, że dostarczysz odpowiednie dokumenty – dzięki  nim wcześniejsza umowa na dostawę energii zostanie rozwiązana, a Ty zawrzesz nową.

Został już ostatni krok – wyślij do nas dokumenty emailem, jako skan lub pocztą tradycyjną.

 
Sprawdź adres e-mail i dane teleadresowe TAURON
Wyślij do nas dokumenty
 

Co zrobić, jeśli poprzedni właściciel (najemca) mieszkania zmarł lub nie ma z nim kontaktu?

PobierzWniosek o zawarcie umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej. Wydrukuj go i wypełnij. We wniosku wskaż produkt, odpowiadający Twoim potrzebom oraz zaznacz jaki tytuł prawny posiadasz do lokalu (np. prawa własności, umowa najmu).

Jeżeli poprzedni właściciel nie żyje, dostarcz do nas kopię aktu zgonu albo oświadczenie potwierdzające ten fakt.

 

Co zrobić, jeśli poprzedni właściciel (najemca) mieszkania zmarł lub nie ma z nim kontaktu?

PobierzWniosek o zawarcie umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej. Wydrukuj go i wypełnij. We wniosku wskaż produkt, odpowiadający Twoim potrzebom oraz zaznacz jaki tytuł prawny posiadasz do lokalu (np. prawa własności, umowa najmu).

Jeżeli poprzedni właściciel nie żyje, dostarcz do nas kopię aktu zgonu albo oświadczenie potwierdzające ten fakt.

 

Co dalej?

 

  • Na adres korespondencyjny, który wskazałeś w protokole lub wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów, są dla Ciebie – zachowaj je.
  • W międzyczasie monter sprawdzi działanie licznika. Na wskazany w dokumencie numer, zadzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić termin wizyty.
Zaloguj się do eBOK Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie

Co dalej?

 

  • Na adres korespondencyjny, który wskazałeś w protokole lub wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów, są dla Ciebie – zachowaj je.
  • W międzyczasie monter sprawdzi działanie licznika. Na wskazany w dokumencie numer, zadzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić termin wizyty.

To koniec całego procesu.

Koniec procesu

 

Szukasz innych informacji? Wybierz to, czego szukasz:

Nie, w moim mieszkaniu nie ma licznika - co zrobić?

Sprawdź, jakie dokumenty będą Ci potrzebne. Załatw wszystko szybko i wygodnie przez internet.

 

Powrót do Umowy

Czy można dokonać zmian w umowie?

Zobacz, co możesz zmienić w aktualnej umowie. Sprawdź, jakie dane zmienisz bez wychodzenia z domu.


więcej szczegółów

Jak rozwiązać umowę na energię?

Wyprowadzasz się i chcesz rozwiązać umowę na energię? Zobacz, jak to zrobić skutecznie.


więcej szczegółów

W jaki sposób przyłączyć dom do sieci?

Jeżeli Twój dom nie jest jeszcze przyłączony do sieci energetycznej, dowiedz się, co powinieneś zrobić.


więcej szczegółów
 do góry 
 
 
 
 
 

Szukasz informacji na temat obsługi Klienta?​

Wybierz jeden z poniższych tematów lub skorzystaj z menu.

Podaj odczyt licznika

Znajdź najbliższy Punkt Obsługi Klienta

Moje konto w eBOK

 

Jeżeli masz pytania, zadzwoń:

801 803 303 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18)

lub napisz do nas:

indywidualni@tauron-pe.pl 

Dymek Obsługa Klienta