Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Region:Górny Śląsk|zmień
Drukuj
A A A

Nowa umowa

na zakup energii elektrycznej, gdy:

  • Kupiłeś, zamieniłeś lub wynajmujesz mieszkanie albo dom

  • Wybudowałeś i podłączyłeś do sieci nowy dom lub inny budynek

  • Gdy babcia, dziadek lub rodzice przepisali na Ciebie mieszkanie i chcesz również umowę przepisać na siebie

  • Rozdzielasz instalację

Teraz podpisując nową umowę, możesz korzystać z nowej oferty TAURON

Sprawdź szczegóły

 





 
 
 
 

Nie ma licznika w lokalu

Procedura:

 

Więcej informacji

Wypełnione dokumenty i dostarcz je do TAURON:

 

Oświadczenie elektryka o stanie instalacji

  • Oświadczenie jest potrzebne, gdy przerwa w dostawie prądu była dłuższa niż 12 miesięcy lub w przypadku nowego lokalu
  • Dokument wypełnia elektryk, który musi posiadać uprawnienia i ważne zaświadczenie kwalifikacyjne

Licznik energii

  • Jeśli miejsce na licznik prądu znajduje się w mieszkaniu - skontaktuje się z Tobą pracownik TAURON. Ustalicie termin instalacji licznika (podaj telefon kontaktowy we wniosku)
  • Gdy miejsce na licznik znajduje się poza mieszkaniem, zainstalujemy go po otrzymaniu wniosku (ok. jednego tygodnia)