Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Region:Górny Śląsk|zmień
Drukuj
A A A
 
 
 

​Umowy

Wybierz sytuację, w której znajduje się Twoja firma. Pomożemy Ci krok po kroku przejść przez procedury i przekonasz się jakie są proste. 

 

Nowa umowa


 
Dowiedz się jak krok po kroku podpisać nową umowę lub przepisać licznik na swoja firmę.
 
Czy w Twoim lokalu jest zainstalowany licznik prądu?
 
 
 


To Ci się przyda:

Zmiany w umowie


 
Sprawdź, jakie zmiany możesz zrobić w aktualnej umowie na energię. Załatw to przez internet.
 
Które zmiany wymagają podpisania nowej umowy.
 
 
 
 
 


Zrób to, jak Ci wygodniej:
  • składając dokumenty
  • dzwoniąc na infolinię

Rozwiązanie umowy


 
Poznaj dokładnie procedurę rozwiązania umowy na energię elektryczną i zrób to skutecznie.
 
Złóż odpowiednie dokumenty bez wychodzenia z biura.

 
 
 
 


To Ci się przyda:

​Umowy

Wybierz sytuację, w której znajduje się Twoja firma. Pomożemy Ci krok po kroku przejść przez procedury i przekonasz się jakie są proste. 

 

Nowa umowa


 
Dowiedz się jak krok po kroku podpisać nową umowę lub przepisać licznik na swoja firmę.
 
Czy w Twoim lokalu jest zainstalowany licznik prądu?
 
 
 


To Ci się przyda:

Zmiany w umowie


 
Sprawdź, jakie zmiany możesz zrobić w aktualnej umowie na energię. Załatw to przez internet.
 
Które zmiany wymagają podpisania nowej umowy.
 
 
 
 
 


Zrób to, jak Ci wygodniej:
  • w Elektronicznym Biurze Obsługa Klienta
  • składając dokumenty
  • dzwoniąc na infolinię

Rozwiązanie umowy


 
Poznaj dokładnie procedurę rozwiązania umowy na energię elektryczną i zrób to skutecznie.
 
Złóż odpowiednie dokumenty bez wychodzenia z biura.

 
 
 
 


To Ci się przyda:

​Umowy

Wybierz sytuację, w której znajduje się Twoja firma. Pomożemy Ci krok po kroku przejść przez procedury i przekonasz się jakie są proste. 

 

Nowa umowa


 
Dowiedz się jak krok po kroku podpisać nową umowę lub przepisać licznik na swoja firmę.
 
Czy w Twoim lokalu jest zainstalowany licznik prądu?
 
 
 


To Ci się przyda:

Zmiany w umowie


 
Sprawdź, jakie zmiany możesz zrobić w aktualnej umowie na energię. Załatw to przez internet.
 
Które zmiany wymagają podpisania nowej umowy.
 
 
 
 
 


Zrób to, jak Ci wygodniej:
  • w Elektronicznym Biurze Obsługa Klienta
  • wypełniając formularz online
  • składając dokumenty
  • dzwoniąc na infolinię

Rozwiązanie umowy


 
Poznaj dokładnie procedurę rozwiązania umowy na energię elektryczną i zrób to skutecznie.
 
Złóż odpowiednie dokumenty bez wychodzenia z biura.

 
 
 
 


To Ci się przyda:

Szukasz informacji na temat obsługi Klienta?​

Wybierz jeden z poniższych tematów lub skorzystaj z menu.

Znajdź najbliższy Punkt Obsługi Klienta

Moje konto w eBOK

 

Jeżeli masz pytania, zadzwoń:

801 803 303 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18)

lub napisz do nas:

komercyjni@tauron-pe.pl 

Dymek Obsługa Klienta


Masz pytanie? Wybierz swój sposób kontaktu z nami:


Przez internet
Wypełnij formularz 

Przez telefon
32 606 0 606
 


Masz pytanie? Wybierz swój sposób kontaktu z nami:


Przez internet
Wypełnij formularz 

Przez telefon
32 606 0 606
 


Masz pytanie? Wybierz swój sposób kontaktu z nami:


Przez internet
Wypełnij formularz 

Przez telefon
32 303 0 101