Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Region:Górny Śląsk|zmień
Drukuj
A A A
 
 
 
 

Reklamacje

Wahania napięcia

  • Dom jednorodzinny - po sprawdzeniu instalacji elektrycznej w budynku, zgłoś problem spółce dystrybucyjnej (zakładowi energetycznemu)
  • Budynek wielorodzinny - po sprawdzeniu instalacji elektrycznej w mieszkaniu, zgłoś problem administratorowi lub właścicielowi budynku. Administrator po wykluczeniu występowania zakłóceń w instalacji wewnętrznej budynku powinien poinformować spółkę dystrybucyjną (zakład energetyczny).

Zgłoszenie powinno zawierać dane dotyczące miejsca występowania zakłóceń, adres do korespondencji, numer telefonu i dane osoby do kontaktu.

Przerwy w dostawie energii

Napisz do Punktu Obsługi Klienta.

W korespondencji prosimy podać:

  • Dane osoby zgłaszającej
  • Adres, gdzie są przerwy
  • Informacje: jak często i w jakich godzinach zdarzają się przerwy

Uszkodzenie sprzętu AGD na skutek awarii sieci

Aby uzyskać odszkodowanie wyślij pismo do Punktu Obsługi Klienta.

Opisz uszkodzenia, wpisz datę oraz okoliczności powstania szkody.

Dołącz następujące dokumenty:

  • Udokumentowanie przyczyny i rozmiaru uszkodzeń dla każdego z uszkodzonych urządzeń oddzielnie lub zaświadczenie, że naprawa jest nieopłacalna
  • Kopię paragonów zakupu uszkodzonych urządzeń
  • Oryginały rachunków za naprawę uszkodzonych urządzeń wraz ze szczegółową specyfikacją przeprowadzonych czynności i użytych materiałów i części


W piśmie podaj numer konta, na które należy przesłać odszkodowanie. Zostaniesz niezwłocznie poinformowany o decyzji.

Uszkodzone urządzenia zachowaj do dalszych oględzin.

Kontakt - zawsze blisko Ciebie

Przez internet
Przez telefon
32 303 0 303
Osobiście